Gala Fontys Paramedisch 2023_FvW_IMG_7514.jpg
20231207_122141.jpg

over ons

Wie zijn wij?

Wij zijn studievereniging Corpus. We zijn er voor alle studenten van Fontys Paramedisch. We organiseren sportieve en educatieve activiteiten én we kunnen mooie feestjes bouwen.

​

Anne Fleur Steverink (Fysiotherapie) en Daphne van Heek (MBRT)

'Een borrel, een lezing of een sportdag:

Corpus organiseert het, met jou en voor jou!'

- Studievereniging Corpus

onze taak

Wat doen wij?

Studievereniging Corpus organiseert voor studenten van Fontys Paramedisch activiteiten rondom studie, studierichting en oriëntatie op de arbeidsmarkt. Concreet betekent dit:

De studievereniging levert benodigdheden voor je studie. Dit aanbod kun je vinden in de webshop.

​

De studievereniging helpt om je kennis te vergroten op jouw vakgebied. Dit doen we door het (mede)organiseren van lezingen en trainingen, denk bijvoorbeeld aan de tapecursus bij fysiotherapie.

​

De studievereniging organiseert activiteiten die jou helpen om je beter te oriënteren op je toekomst. Dit doen we bij voorkeur in samenwerking met het werkveld.

​

De studievereniging biedt je de kans om andere studenten van Fontys Paramedisch beter te leren kennen. Dit doen we bijvoorbeeld door het organiseren van borrels, de intro, het gala, sportdagen en weekends.